מכונת שתיה משולבת - פנקו את לקוחותכם ועובדכם במכונת משקאות למשרד

חברת "יזמקו" משווקת לקהל לקוחותיה מכונת שתיה משולבת מבית דרינקה. מכונה זו היא בעלת מסך מגע, והיא נקראת מכונה משולבת שכן היא מכינה מגוון משקאות טעימים כגון: קפה, תה, סודה, מים ומשקאות נוספים. אם יש לכם בית עסק, אין שום צל של ספק שזוהי עוד אחת מהדרכים לפנק את הלקוחות בזמן שהם ממתינים.

מי פיתח את המכונה?

את מכונת דרינקה פיתחה חברת "יזמקו", מכונת משקאות דיגיטלית, המכינה מבחר משקאות. זוהי מכונת שתייה משולבת בעלת מסך מגע, כך כל אחד יוכל לבחור את המשקה בו הוא מעוניין, בין אם מדובר בסודה, מים, קפה אותו טוחנים במקום, תה ואפילו משקאות אנרגיה.

באמצעות המכונה ניתן להכין כמה וכמה סוגי קפה פופולאריים כמו מקיאטו, אספרסו, קפוצ'ינו ועוד.

היכן משווקים את המכונה?

מכיוון שמדובר במכונה ייחודית בעלת פונקציות שאינן קיימות במכונות אחרות, החלו לשווק אותה גם מחוץ לישראל, במדינות אירופאיות שונות וישנה גם כוונה לשווק את המכונה לצרכנים הפרטיים ולא רק לבתי עסק.

תרומה לבריאות

מכונת דרינקה מאפשרת ללקוחות הממתינים במשרד לשתות משקאות בריאים יותר. כל אחד יכול להמתיק את המשקה שלו על פי רצונו, ומשקאות עם ממתיקים מלכותיים, הם ללא ממתיק האספרטיים.

בנוסף ישנן 3 רמות מתיקות. זאת ועוד, כל המשקאות אינם מכילים אי אילו חומרים משמרים הידועים כלא בריאים. בכל הקשור לשתיית מים, באמצעות המכונה ניתן להפיק מים בריאים, צלולים ומסוננים.

מכונה שהיא גם חסכונית

מכיוון שמכונת דרינקה היא גם חסכונית ביותר, ניתן להכין כמות מכובדת של כוסות שתייה, אותם מפיקים באמצעות מארז בודד, ולכן העלות היא בהחלט לא גבוהה ומשתלמת בעיקר לעסקים. זו מכונה הידועה כה-מכונת משקאות למשרד, תאפשר לעובדים שלכם להתפנק, ותחסוך לכם הוצאות מיותרות למשרד.

תחזוקה

פשוט וקל לתחזק את מכונת דרינקה, היא בהחלט נחשבת כידידותית למשתמש, וניקיונה אורך בדיוק כמה שניות, זאת בהשוואה למכונות אחרות.

תוך כמה זמן מוכן המשקה?

גם כאן מכונת דרינקה מגלה עליונות על מכונות אחרות. תוך פחות מדקה ניתן להכין קפה בעוד כאשר מדובר במכונות אחרות, יש להמתין לפחות כמה דקות.

הכנת הקפה

עם מכונת דרינקה בהחלט תוכלו לפנק את הלקוחות, שותפים עסקיים פוטנציאליים וכמובן את צוות העובדים. טעמו של הקפה הוא יוצא מן הכלל והוא נטחן במקום, כך שטעמו רענן ועשיר וכמובן אפשר גם להוסיף לו חלב. מכונת דרינקה מכינה קפה אספרסו, מקיאטו, קפוצ'ינו, קפה לאטה, אמריקנו, והיא כמובן מקציפה חלב.

לסיכום

מכונת השתייה המשולבת, דרינקה מבית "יזמקו", היא אחת המכונות המתקדמות ביותר, ואנשי החברה עמלו לא מעט שנים בתכנונה, וכעת היא מוכנה לקנייה על ידי הצרכנים. זוהי מכונה מולטי פונקציונלית, פרקטית עד מאוד, והיא מבטיחה לכל מי ששוהה בבית העסק, חוויה איכותית יוצאת מן הכלל! כנסו לאתר "יזמקו" והתרשמו ממבחר המכונות הרב!

תגובות
כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *