שאלות נפוצות

מכונת קפה אוטומטית – מה המשמעות?

הגדרה של מכונת קפה אוטומטית הינה – הכנת כל סוגי משקאות הקפה בלחיצת כפתור אחת.

כלומר, בלחיצת כפתור ובהתאם לסוג המשקה, המכונה תבצע טחינת פולי הקפה, הקצפת החלב ומזיגת המשקה לכוס.

איזה סוגי משקאות ניתן להכין במכונת הקפה?

במכונות הקפה האוטומטיות ניתן להכין את כל סוגי משקאות הקפה:

קפוצינו, לאטה, מקיאטו, אספרסו, אספרסו ארוך, אספרסו כפול ועוד

אני מעוניין במכונת קפה או בר מים/סודה למשרד, באיזו חברה לבחור?

יזמקו מציעה את החבילה המושלמת לעסק:

  • מכונות קפה איכותיות מבית יורה (JURA) וניבונה (NIVONA) שוויץ – הרולס רויס של מכונות הקפה
  • פולי קפה טריים ואיכותיים מבית לנדוור (LANDWER)
  • השרות המקצועי ביותר של יזמקו

השילוב בין השרות ואיכות המכשירים ופולי הקפה נותן את הפתרון המנצח לעסק

למה בכלל צריך שרות למכונת קפה?

קפה מהווה חלק בלתי נפרד משגרת היום של רובנו, הן בבית והן במהלך יום העבודה.

מלבד היותו טעים, הקפה ממריץ אותנו וגורם לנו להיות אופטימיים ופרודוקטיביים יותר.

מהסיבות הללו החשיבות של זמינות הקפה במשרד גבוהה.

מכונת הקפה, מעצם היותה מכשיר חשמלי ומכני, זקוקה מדי פעם לשרות או טיפול בתקלות.

שרות איכותי נמדד בזמינות, מקצועיות ואכפתיות שהינם אבני היסוד של יזמקו.

למה יזמקו?

מאז היווסדה, לפני יותר מ- 45 שנים, שמה לה יזמקו למטרה להיות חברת השרות לעסקים הטובה ביותר

למעלה מ- 10,000 לקוחות יזמקו נהנים מחוויית שירות ברמה הגבוהה ביותר הכוללת מענה אנושי מהיר, זמינות מיידית בפריסה ארצית ופתרונות מקצועיים לכל בעיה.

ומעל הכל, אמינות, מקצועיות ושביעות רצון הלקוחות הם הערכים שעליהם מבוססת יזמקו.

בתחם פתרונות השתייה לעסקים ניתן למצוא מגוון מוצרים הנותנים מענה לכל צורך ולכל גודל העסק, כגון: דרינקה – כל המשקאות במכשיר אחד (חמים, קרים, צלולים ומודזים), מגוון מכונות קפה עם פולים טריים וכן ברי מים / סודה

מה ההבדל ביניכם לבין המתחרים?

על בסיס תפיסת השרות המעולה, יזמקו מציעה כיום ללקוחותיה פתרון מקיף לצרכי המשרד:

  • מחלקת המיכון המשרדי – מדפסות, מכונות צילום ומכשירים משולבים מתוצרת KYOCERA חפן
  • מחלקת משקאות למשרד – מכונות קפה איכותיות, ברי מים/סודה ומכשיר דרינקה (DRINKA) – כל המשקאות למשרד במכשיר אחד
  • מחלקת מחשוב עסקי – שרתים, תחנות עבודה, גיבוי בענן, אבטחת מידע וכולי

 

לכל המחלקות מכנה משותף והוא השרות המקצועי של יזמקו, המונה כ- 120 נציגים במחלקות השונות:

  • מוקד טלפוני – מענה אנושי הפותר מס' רב של תקלות כבר בשיחה הראשונה
  • שרות באתר לקוח – כ- 60 טכנאים מקצוענים בפריסה ארצית
  • תמיכה מרחוק – נציגי Help Desk הפותרים בעיות בהתחברות מרוחקת

מה כולל השירות שיזמקו מספקת בתחום מכונות השתיה? לכמה זמן היא תקפה?

חבילת השירות שיזמקו מציעה ללקוחותיה כוללת:

  • הצבת המכונה ללא עלות רכישה
  • התקנה מלאה
  • אספקת פולי הקפה ויתר המוצרים
  • שרות טלפוני מיידי לפתרון מהיר של תקלות
  • תיקון והחלפת חלקים באתר הלקוח (בהתאם להסכם)
  • החלפת מוצרים מתכלים כגון פילטר, חומרי ניקוי וכולי

בעת תקלה במכונת הקפה, האם חברת יזמקו מתקנים אותה באתר הלקוח?

בעת תקלה במכונה ובמידת הצורך, טכנאי יגיע למשרד הלקוח ושם יתקן את התקלה (בו במקום).

במידה והתקלה אינה ניתנת לתיקון, ייקח הטכנאי את מכונת הקפה והלקוח יקבל מכונת קפה חליפית (עד לסיום תיקון התקלה).

מה יכול להשפיע על טעם הקפה ?

טעם הקפה במכונות יכול להשתנות בעקבות מספר אפשרויות:

  • סוגי פולי הקפה
  • אופן הטחינה של פולי הקפה
  • כמות פולי הקפה הנטחנים בעת הכנת המשקה
  • כמות המים המוזרמת לכוס

בעת התקנת המכונה, ובעת הצורך גם לאחר מכן, טכנאי יזמקו המוסמכים יכיילו את המכונה בדיוק על פי טעמכם

מדוע חברת יזמקו מחברת את מכונות הקפה לנקודת מים ? האם זה הכרחי?

בעת ההתקנה, טכנאי יזמקו ייחבר את מכונת הקפה לנקודת מים חיצונית.

הרעיון הוא לבצע סינון למים בהיכנסם למכונת הקפה ובכך לשמור על איכותם ורמת בריאותם (בקטריות).

מה רמת התחזוקה היומית של מכונות הקפה?

התחזוקה היומית פשוטה לתפעול  (כ 2 דקות ביום) ובה מבצעים ניקוי של צינורית החלב.

בנוסף ועל פי הודעה בלבד המתקבלת ע"ג צג המכונה עבור ניקיון הצנרת בתוך המכונה (תלוי בכמות השימוש).

האם במכונות הקפה קיים חשש להיווצרות של עופרת ?

לא קיים חשש להווצרות עופרת במכונות הקפה

מכונות הקפה של יורה ושל ניבונה עובדות בשיטת טרמובלוק (THERMOBLOCK) – שיטה שלא מאפשרת היווצרות עופרת במכונה.

בידי יזמקו האישורים וההצהרות הנדרשות לעניין זה.