השכרת מכונות קפה למשרד ולאירועים במשרד

קפה הוא אחד הרכיבים של כל משרד פעיל. קחו את הקפה, אין משרד. אין אנרגיות ואין עובדים פעילים.

זהו בוסט אנרגיה נחוץ ובסיסי שעוזר לעובדים לשמור על רמת אנרגטיות גבוהה ועל סבלנות להתמודד עם אתגרי היום בעבודה.

השכרת מכונות קפה למשרד יכולה לספק פוש קפאין טעים, טרי, ובלי טירחה רבה.

ישנן בשוק מגוון רחב של מכונות קפה להשכרה, כך שתוכלו למצוא את זו המועדפת עליכם ועל התקציב שלכם.

בואו נדבר על השכרת מכונות קפה למשרד, לאירועים, לעסק ועוד.

השכרת מכונת קפה לאירועים

השכרת מכונת קפה לעסקים לאירוע – אם מדובר על יום גיבוש, יום גיוס, מסיבת פרידה לעובד שפורש, כנס הכשרה מקצועי במשרד- מאפשרת לכם ליצור חוויה נעימה ומחברת לעובדים.

מכונת קפה זמינה מאפשרת עירנות ואנרגיה לכל אורך היום, ומהווה תוספת מעולה לאירוע שלכם.

גם כשמדובר על השכרת מכונות קפה למשרד לאירוע מתמשך, כמו תערוכת מוצרים חדשים, חגיגת עשור למשרד, או גיוס עובדים הכולל מרכז הערכה שמתמשך על פני כמה ימים, ואפילו ימי עיון לעובדים, או נופש חברה.

במצבים כאלו במיוחד, השכרה לא מחייבת התקשרות ארוכת טווח עם המכונה.

אתם שוכרים, ולכן אתם מחליטים לכמה זמן היא תהיה אצלכם במשרד. בנוסף היא מהווה פתרון חסכוני יותר מאשר שכירת בריסטה לאירוע שלכם.

השכרת מכונות קפה למשרד לאירועים הוא סוג של בונוס מפנק ומענג מכם לעובדים שלכם, המביע הערכה לעבודתם המסורה של העובדים שלכם.

אין ספק שהעובדים שלכם יעריכו אתכם יותר על הפינוק ושימת הלב כלפיהם, ויחזירו לכם בימי שיגרה בפרודוקטיביות גבוהה, ובאכפתיות למשרד שלכם ככלל ולעבודה שלהם בפרט.

השכרת מכונות קפה למשרד
השכרת מכונות קפה למשרד

השכרת מכונת קפה

להשכרת מכונות קפה לעסקים יש כמה יתרונות חזקים, נפרט כמה עיקריים בהם:

  1. חיזוק מורל של העובדים- אין כמו כוס קפה מלאת ארומה בשביל לחולל פלאים למצב הרוח של העובדים ולפרודוקטיביות שלהם. עם מכונת קפה במשרד שלכם, העובדים נשארים במשרד ומקבלים הכל בילדאין.
    בנוסף, פינת הקפה הופכת למיני גיבושון לעובדים. יש להם מקום בו הם נפגשים בכל יום עם עובדים נוספים, מפתחים קשרי ידידות ואכפתיות, ומעמיקים קשרים עם עובדים במשרד.
    כך נוצר מצב שהם נהנים יותר ויותר לבוא למשרד לפגוש את חבריהם לקפה, עוזרים אחד לשני במקרים של קושי או בעיה בעבודה, ועל הדרך מקדמים יותר ויותר את העסק שלכם.
  1. חיסכון של זמן וכסף- השכרת מכונות קפה למשרד מהווה פתרון משתלם וחסכוני, מכיוון שהיא חוסכת לעובדים, יציאה לבית הקפה הסמוך לרכישת כוס קפה. כך העובדים נשארים מרוכזים בסדר העבודה שלהם, וגם נהנים מכוס קפה באיכות גבוהה, בדיוק כמו שהם רגילים מבית הקפה.
  2. נוחות- מכונת קפה במשרד מאפשרת לכם לפנק לקוחות בלי לבזבז זמן ליציאה וחיפוש חניה סביב בית הקפה. ניגשים למטבח, ותוך שתי דקות יש לכם כוס קפה ביד. חלום ארומטי במיוחד!

לסיכום, מכונת השכרת מכונות קפה למשרד יכולה להוות בשבילכם חוויה נהדרת של גיבוש לעובדים והעלאת המורל שלהם, מכונת קפה יוצרת אפקט משמח של חסכון זמן וכסף, וכמובן הופכת את הקפה למשהו נוח ופשוט.

השכרת מכונת קפה לעסקים

איך תבחרו מכונת קפה להשכרה לעסק שלכם, כזו שתתאים לצרכים שלכם ותשרת אתכם נאמנה לכל אורך תקופת השכירות?

  1. קיבולת- הקיבולת היא הנתון הראשון והמשמעותי. חשוב שתבחרו קיבולת שתענה על כמות הכוסות שמכינים אצלכם ביום עבודה, ובמהירות. אתם לא רוצים תור ארוך למכונת הקפה בבוקר, ואתם גם לא רוצים מכונה שמתקלקלת כי היא לא בנויה לתצרוכת גדולה.
  2. פונקציונליות- הפונקציות שמכונת הקפה מספקת הן גורם חשוב נוסף שאתם צריכים לקחת בחשבון, מכונות קפה מסויימות יכולות להכין קפה אספרסו סטנדרטי, אבל אחרות יכולות להכין אספרסו, אבל גם קפוצ'ינו ולאטה. חשוב שתבחרו את המכונה שמכינה את כל הסוגים המועדפים אצלכם במשרד.
  3. תחזוקה- מכונת קפה היא אחד המכשירים שדורשים תחזוקה צפופה, ולא בגלל שהיא רגישה מדי. תחזוקה נכונה של מכונת הקפה, תאפשר לכם לקבל בכל פעם מחדש כוס קפה טעימה, בעלת טעמים נקיים, וללא שאריות מקפה קודם שהכינו במכונה.
    יש להקפיד להפעיל שטיפה, לאחר כל כוס קפה שהוכנה במכונה. כמו כן, וודאו שהחברה המשכירה מספקת שירותי תחזוקה, למקרי קלקול וכדומה.
  1. איכות פולי הקפה- הקפידו על פולי קפה איכותיים מחברה מוכרת ובעלת שם. כך תהנו באמת מכוס קפה מדהימה ומפנקת, אתם והעובדים שלכם.

לסיכום, כוס קפה טובה מורכבת ממכונה מתאימה, מפונקציות מתאימות להעדפות האישיות, מתחזוקה קפדנית ותדירה ומפולי קפה איכותיים עם תחלופה גבוהה.

בהשכרת מכונת קפה לעסק שלכם, הקפידו על התאמה ביכולת הכנת כוסות הקפה של המכונה, לדרישות במשרד שלכם, כדי שתוכלו להנות מכוסות קפה איכותיות ומלאות ארומה, לכל אורך תקופת ההשכרה.

 השכרת מכונות קפה למשרד דרך יזמקו קפה

אנחנו ביזמקו קפה, פועלים להביא לכם את הטוב ביותר כבר מעל 4 עשורים.

אנו מציעים מעטפת מלאה ומחבקת למשרד, הכוללת פתרונות קפה לעסקים, ברי סודה, בר דרינקה הכולל את כל סוגי המשקאות- חמים, קרים, צלולים ומוגזים, לפי בחירת המשתמש.

בנוסף אנחנו מציעים כחלק מהמעטפת המלאה שלנו, גם שירותי מיכון משרדי ומיחשוב עסקי, כדי שאתם תהיו פנויים להתמקד במה שאתם טובים ואוהבים, ולתת לעסק את המיטב שלכם, ואנחנו נעשה את מה שאנחנו טובים בו, ונדאג לכם לכל הציוד ולשירות תיקונים לפי צורך.

הלקוחות של יזמקו קפה מרוויחים יותר בזכות מכונות הקפה שמייצרות פרודוקטיביות גבוהה אצל העובדים, ובזכות המעטפת המלאה שלנו שחוסכת להם הרבה מאוד כאבי ראש ועבודה קשה.

צרו איתנו קשר כבר עכשיו, ותתחילו להרוויח יותר. יזמקו קפה למען ההצלחה שלכם!

תגובות
כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *