איך תשדרגו את חוויית הקפה של העובדים שלכם במשרד?

התחרות על עובדים איכותיים ועובדות מצוינות מחייבת את המעסיקים להקדיש תשומת לב לנושא טיפוח סביבת העבודה.

המשוואה פשוטה: משרדים מעוצבים שמציעים פינוקים שונים ובהתאם שוררת בהם אווירה חיובית הם מקומות שמושכים כוח אדם ברמה גבוהה, ובנוסף מידת המחויבות של העובדים לחברה תהיה מקסימלית.

קפה הוא הרגל מקובל מאוד, ולכן שדרוג חוויית הקפה במשרד הוא מרכיב מתבקש במסגרת שדרוג סביבת העבודה.

מכונת קפה יעילה

הבסיס לחוויית קפה מיטבית לעובדים ולעובדות הוא מכונת קפה משובחת.

המגוון הרחב מאוד של דגמי מכונות קפה לעסקים עלול לבלבל, אבל כשרוכשים את המכונה מחברה רצינית ואמינה אפשר להיות בטוחים שהתמורה לכסף תהיה מלאה – ובפרט אם בוחרים נכון את הדגם המתאים ביותר לצרכים שלכם.

השיקול הראשון הוא תפוקת המכונה: במשרדים גדולים כדאי להציב את המכונות שמסוגלות לספק 40-50 כוסות ביום, ויש גם דגמים שמייצרים 80 ואפילו 100 כוסות בלי מאמץ, ובלי שייווצרו תורים ארוכים מדי ליד המכשיר.

השיקול השני הוא מנעד האפשרויות: מכונה שיודעת להקציף חלב ולעבוד עם שלל סוגי קפסולות היא מכונה שתכין קפה בדיוק לפי הטעם של כל עובד ועובדת, כך שכולם יהיו מרוצים.

עוד שיקול הוא הידידותיות למשתמשים, כדי שכל העובדים יוכלו להפעיל את המכונה בקלות, וכדאי גם לוודא שהמכשיר הנבחר משתלב במטבחון מבחינה אסתטית.

מגוון רחב של פולים איכותיים

אחרי שמצטיידים במכונת קפה איכותית ומותאמת לצרכי המשרד, השלב הבא הוא להבטיח חופש בחירה מקסימלי לעובדים מבחינת סוג הקפה.

כמו בתחומים אחרים, גם בתחום הקפה ההיצע התרחב באופן משמעותי מאוד בשני העשורים האחרונים – וככל שניתנו לנו יותר אפשרויות כך פיתחנו טעם ספציפי והעדפות מדויקות.

מעבר לאפשרות הבחירה בין סוגי משקאות קפה – קפוצ'ינו, אספרסו, לאטה וכו' – בלוטות הטעם שלנו כבר יודעות לזהות הבדלים בין אספרסו שמבוסס על סוג אחד של פולי קפה לבין אספרסו שמבוסס על סוג אחר של פולים.

בפרט ישנו שוני משמעותי בין זן הרובוסטה לזן הערביקה, יש גם תערובות במינונים משתנים של שני הזנים וגם פולי קפה עם ארומה שוקולדית, פולים עם טעם פירותי ועוד ועוד אפשרויות.

למידע נוסף על כל סוגי פולי הקפה האיכותיים ביותר ולרכישה שלהם במחירים סופר משתלמים לחצו כאן.

פינת קפה אטרקטיבית

השלב הבא בשדרוג חוויית הקפה של העובדים במשרד, אחרי שכבר יש גם מכונה מובחרת וגם סוגים שונים של פולים משובחים כדי שכל עובד וכל עובדת יוכלו להכין את הקפה האהוב עליהם, הוא טיפוח פינת הקפה.

למעשה כדאי לנצל את המטבחון גם לטובת אינטראקציות חברתיות – מחקרים רבים גילו שיחסים חמימים בין העובדים תורמים במידה ניכרת לשביעות הרצון ממקום העבודה וגם למחויבות לחברה.

פינת קפה נעימה ומזמינה, וכמובן נקייה, תאפשר לעובדים שלכם לא "רק" לשתות קפה מעולה אלא גם ליהנות מהפסקה קצרה מהעבודה השוטפת, מילוי המצברים וצבירת חוויות שתתורגם לפרודוקטיביות רבה יותר.

תגובות
כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *