איך לבחור מכונת קפה טוחנת מקצועית?

איך לבחור מכונת קפה טוחנת מקצועית? זו דילמה שמטרידה אנשים רבים, בבואם להחליט על מכונת קפה איכותית, מפנקת, שתקבל את פניהם בכוס קפה מעלפת, בשעת בוקר ובכל רגע שהם צריכים בוסט אנרגיה נוסף.

לכל מכונה יש עיצוב משלה, מפרט ספציפי, תכונות ייחודיות לה, ועוד.

ובסופו של דבר עודף ההיצע מבלבל עד כדי המנעות מקניה, כי אולי אתם חוששים שלא תדעו לבחור את המכונה שמתאימה לדרישות שלכם.

בואו נדבר על איך לבחור מכונת קפה טוחנת מקצועית? ומהם הפרמטרים החשובים שאותם אתם צריכים לברר ברכישה של אחת כזו.

מכונות קפה טוחנות

איך לבחור מכונת קפה טוחנת מקצועית? מבררים את הנתונים של כל מכונה ולפי זה מחליטים:

  1. גודל וקיבולת: גודל המכונה צריך להתאים לשטח ולמקום שיש לכם במטבח. מטבח קטן מדי לא יוכל לארח בתוכו מכונת קפה, ומצד שני, מטבח גדול יכול לאפשר לכם, לבחור מכונה גדולה עם פונקציות רבות יותר.
    קיבולת המכונה צריכה להתאים ליכולת ההספק הנדרשת לכם. אם אתם זוג, מספיקה לכם מכונה עם הספק צנוע. אם אתם משפחה ברוכה, או מארחים הרבה, נדרש לכם הספק גבוה יותר.
    ואם אתם מקיימים אירועים אצלכם, או שאתם מחפשים מכונה למשרד, אז בכלל תצטרכו לחשוב על מכונה מקצועית המיועדת לעשרות כוסות ביום.
  1. מפרט ואופציות– איך לבחור מכונת קפה טוחנת מקצועית? לכל מכונה יש מפרט משלה. חפשו את המכונה שמייצרת את סוגי הקפה האהובים עליכם. אחרת חבל על הכסף ועל האכזבה שלכם, כשתגלו לאכזבתכם שהוצאתם כסף בלי לקבל את התמורה עליה חלמתם.
    בנוסף, אם חשובה לכם פונקציה ספציפית, כמו למשל מכונה עם מקציף, חשוב שתוודאו שאכן המכונה מבצעת מה שרציתם, כדי שתהנו ממנה כמו שצריך.
    תכונות נוספות רלוונטיות יכולות להיות: סוגי קפה- קפוצי'נו, לאטה ועוד. חומר גלם- קפה טחון, פולי קפה או קפסולות. יכולת לבחור את רמת הטחינה של הפולים, לבחור את עצמת הקפה, ועוד.
  1. תחזוקה קלה– שימו לב שהמכונה שאתם רוצים לקנות מאפשרת תחזוקה קלה ומהירה, גם לאנשים שפחות מתמצאים בטכנולוגיה. תצטרכו להפעיל שטיפה במכונה לאחר כל שימוש, ורצוי שהשטיפה תהיה קלה לביצוע, כדי לא לגרום לכם להסס לפני כל שימוש במכונה.
    גם חלקי חילוף, מכונה חזקה ואיכותית מספיק כדי לא להתקלקל בקלות- אלו פרמטרים חשובים בנושא התחזוקה. אם אתם מחפשים מכונות קפה לעסקים, כדאי שתבחרו חברה שמספקת שירותי תחזוקה ותיקונים, כדי להיות רגועים שהמכונה תעבוד ברצף ובלי בעיות.
  2. מוניטין ואיכות– חשוב חשוב חשוב לבחור מכונת קפה מחברה בעלת שם. בייחוד אם אתם מחפשים מכונות קפה למשרד. אתם לא משלמים כאן רק על מותג, אלא על הקפה שיפתח לכם את הבוקר וייתן לכם לאורך כל היום, פושים מלאי אנרגיה ומצב רוח.

אם אתם מוותרים על בית קפה, תוודאו שהקפה שתקבלו, יהיה ראוי לעמוד בתחרות עם קפה שקניתם אצל בריסטה!

לסיכום, כשאתם יודעים מה אתם מצפים מהמכונה להיות, קל לכם לענות על השאלה איך לבחור מכונת קפה טוחנת מקצועית?

ככה, בקלות! עם המידע שיש לכם עכשיו, זה באמת פשוט.

איך לבחור מכונת קפה טוחנת מקצועית
איך לבחור מכונת קפה טוחנת מקצועית

טחינה או קפסולה?

מכונת קפה טוחנת, או מכונת קפה הפועל על קפסולות? זו שאלת השאלות בעניין בחירת מכונת קפה.

מכונה טוחנת משתמשת בפולי קפה טריים, שאותם היא טוחנת סמוך ונראה להכנת הקפה.

מכונת קפסולות, משתמשת בקפסולות מוכנות מראש המכילות קפה טחון.

לכל אחד יש יתרונות וחסרונות משלו, וכשתדעו אותם יהיה לכם ברור מה המכונה שאתם מחפשים לעצמכם:

מכונת קפה הפועלת על פולי קפה:

  • יתרונות: טוחנת פולים טריים במיוחד לכל כוס שהיא מכינה. מה שגורם לקפה להיות עשיר, פרשי, ומלא ארומה משגעת. קפה מפולים הוא ידידותי יותר לסביבה, ביחס לקפסולות חד פעמיות המייצרות פסולת. ניתן להתאמה אישית, ברמת הטחינה וחוזק הקפה- תלוי כמובן בפונקציות של המכונה שבחרתם.
  • חסרונות: דורש יותר תחזוקה ממכונה של קפסולות, המכונה עצמה יקרה יותר ממכונת קפה של קפסולות, ונדרש יותר ידע לתפעול.

מכונת קפה הפועלת על קפסולות:

  • יתרונות: קפסולות הן שיטה מודרנית ונקיה להכנת קפה, הקפה ארוז מראש בקפסולה ולא דורש ללכלך את הידיים ולהתעסק עם הכנת הקפה. לכן זו דרך מהירה פשוטה וקלה יותר. מה גם, שאתם יודעים בכל כוס בדיוק מה תקבלו, בהשוואה להכנה מפולים, שהקפה עלול להשתנות מעט מכוס לכוס.
  • חסרונות: מזהם את הסביבה בגלל שהקפסולות הן חד פעמיות, יקר יותר מאשר הכנה מפולים, הקפה יותר תעשייתי ופחות "אמיתי" בעיניי המבינים.

אז איך לבחור מכונת קפה טוחנת מקצועית? או קפסולות? תלוי מה ההעדפה האישית שלכם, כמובן!

איך לבחור מכונת קפה טוחנת מקצועית? מתייעצים עם יזמקו קפה

אנחנו ביזמקו קפה, כבר מעל 45 שנה יודעים לספק לכם פתרונות קפה מעולים, ומגוון פתרונות לעסק, בתחום המשקאות למשרד וכן, פתרונות מיחשוב עסקי ומיכון משרדי.

יש לנו בחברת יזמקו קפה, רזומה של מעל 10,000 עסקים לאורך השנים, ואנו מספקים מטריה רחבה כך שאתם פנויים לנהל את העסק שלכם, ומשאירים לנו את כאב הראש.

יש לנו מוקד תמיכה זמין לכל שאלה ובעיה, טכנאי שטח שמגיעים למקום, מלאי חלפים לכל תקלה במכונות שאנחנו מספיקם, מגוון מוצרים רחב לנתינת מענה מדויק ומושלם לכל עסק ומשרד.

איכות וטריות של מוצרים משובחים, ומכונות מהשורה הטכנולוגית הראשונה, עם פתרונות טכנולוגים יצירתיים לכל אתגר ודרישה.

אנו מזמינים אתכם להתרשם וכמובן להצטרף לאלפי הלקוחות המרוצים שלנו שעסוקים במה שהם טובים, נהנים מהעשייה ומשאירים את כאב הראש שלהם מאחור.

צרו קשר עכשיו לכל שאלה, ותתחילו להנות גם אתם!

תגובות
כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *