קפה עם הילדים – רעיונות לפעילויות במטבח

ביום רגיל, לכל משפחה שגרת הבוקר שלה. אחרי שהילדים הולכים למסגרות הלימוד השונות, ההורים מכינים כוס קפה מעורר לדרך או נהנים מספל קפה איכותי במשרד. אך במציאות החדשה, הורים רבים עובדים מהבית ולפעמים יש תחושה שבהעדר שגרת בוקר קבועה, כל בוקר נפתח קצת אחרת. אך גם בתקופה זו, אין סיבה לוותר על המשקה האהוב, ואפשר גם לשלב אותו עם פעילות מהנה לילדים. אז איך אפשר גם לשתות קפה וגם לבלות עם הילדים? כל הרעיונות לפעילויות במטבח.

קפה ומאפה

לקפה של הבוקר יש בדרך כלל טעם מיוחד, השונה מאוד משאר הקפה שתשתו במהלך היום. הלגימות הראשונות מעירות אותנו לאט לאט, מטעינות אותנו באנרגיה ומכינות אותנו לקראת היום החדש.

ואכן, בימים אלה, נדרש לנו לא מעט כוח כדי להתמודד עם המצב החדש. אז כדי לעשות את ההתחלה הזאת קצת יותר מתוקה, אפשר להשתמש בקפה לא רק לשתייה, אלא גם לאפייה. אחרי הקפה הראשון של הבוקר, ולפני ספל הקפה השני, תוכלו להכין עם הילדים עוגת קפה באמצעות מנת אספרסו איכותי.

תוכלו לבחור במתכון מהיר להכנת עוגה בחושה, ולהוסיף גם מעט וניל לעידון הטעם. המתקדמים יוכלו כמובן להכין עוגת טרמיסו שתעביר לכם לפחות שעתיים וחצי במטבח. רק לפני שאתם מתחילים, שימו לב שיש בידכם את כל הרכיבים, והקפידו לתת לכל ילד תפקיד משלו במטבח.

גלידה לימים החמים

מלבד הכנת קפה משובח, מכונות קפה יכולות לעזור לכם להכין גלידה מרעננת לימים החמים המצפים לנו. תשמחו לשמוע שעל מנת להכין גלידת קפה אין צורך במכונת גלידה מורכבת, ואין צורך להצטייד ברכיבים מיוחדים.

להיפך – סביר להניח כי את כל המצרכים יש לכם כבר בבית. כל מה שדרוש זה שמנת מתוקה, חלב מרוכז ומתוק, וכמובן – קפה איכותי שהכנתם באמצעות מכונת קפה איכותית. אחרי שהקצפתם את השמנת והוספתם את הקפה והחלב תוכלו גם להוסיף מרכיבים אחרים לפי הטעם.

הילדים יכולים להוסיף שוקולד, וניתן לשלב גם אגוזים ואפילו להוסיף קינמון או ויסקי בהתאם לרצונכם. את הגלידה יש להשאיר במקפיא לכמה שעות, רצוי ללילה שלם. בבוקר למחרת תהיה לכם תוספת מתוקה ליד הקפה או קינוח לאחרי הארוחה.

משקאות מרעננים להורים ולילדים

כעת, כשהחורף כבר כמעט מאחורינו והאביב מזמן לנו לא מעט ימים חמימים, כל בני המשפחה זקוקים למשקאות מרעננים שיהיה כיף וקל להכין במטבח. אז אם כבר כולם בבית, זה הזמן ללמד את הילדים איך להכין שייק איכותי וטעים.

לשם כך תוכלו גם להיעזר במנת אספרסו עשירה, רק שימו לב לכמויות הקפה שאתם שמים במשקאות של הילדים. לילדים הקטנים יותר אפשר להכין משקאות על בסיס שוקולד מריר ופירות ולהוסיף נגיעה של קפה בשביל הטעם.

להורים אפשר להכין גרסה "חזקה" יותר עם כמות גדולה יותר של קפה, או אפילו להרכיב שייק נפלא לארוחת בוקר. שייק ארוחת בוקר יכול לכלול למשל יוגורט, קפה ובננה, והשילוב המושלם הזה יעניק לכם את כל האנרגיה שאתם זקוקים לה, לפחות עד לארוחת הצהריים. לרוויה!

תגובות
כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *