איזה סוג קפה מתאים לי?

שתיית קפה הפכה בשנים האחרונות לפעולה כל כך נפוצה, עד כדי כך שאנשים רבים לא מסוגלים להתחיל את היום שלהם בלי ספל של קפה טוב.

בבית, בעבודה, במשרד, בעסק, בדרך – רובנו מחפשים קפה טעים ואיכותי כדי להתחיל אתו את היום, לעבור את שעות אחר הצהריים המעייפות או אפילו לגרום לנו להיות ערניים בערב אם יש לנו משימה או משהו חשוב אחר לעשות.

קפה הפך למוצר כל כך נפוץ ונגיש, ולפעמים נדמה שמרוב סוגים של מוצרי קפה – נמס, מגורען, פולי קפה לטחינה, קפסולות ועוד – קשה להבין מה כדאי לקנות ואיזה קפה יתאים בדיוק לצרכים ולרצון שלנו באותו הרגע…

מכונות קפה למשרד – מה כדאי לדעת?

מאחר ורובנו מבלים במשרד שעות רבות ביום, ולעתים קרובות קפה הוא מה שמחזיק אותנו ערניים וגורם לנו אפילו לעבוד באופן יעיל יותר – כדאי בהחלט לחשוב על מכונת קפה למשרד אשר בעצם תהיה מקור לקפה איכותי וטעים לאורך היום.

מכונת קפה למשרד מאפשרת בדרך כלל הכנה של מגוון סוגי משקאות, כמו למשל:

  • קפוצ'ינו
  • אמריקנו
  • אספרסו (כפול, ארוך, קצר)

ועוד;  כך שכל עובד יכול להכין בדיוק את המשקה האהוב עליו. 

כאשר בוחרים מכונות קפה למשרד, כדאי לבדוק מראש מה הרצונות והצרכים של העובדים ובכלל – מה רוצים להפיק מהמכונה. האם מדובר במשרד קטן עם מספר עובדים מצומצם, או דווקא במשרד גדול אשר יש בו עשרות עובדים וכולם כמעט צורכים קפה באופן קבוע? 

קיימים כיום סוגים רבים של מכונות קפה למשרד, ולכל אחת התכונות שלה; ישנן מכונות אשר ניתן להכין בעזרתן עשרות כוסות קפה ביום, לבחור את אופן ההכנה וכמובן להחליט האם משתמשים בקפסולות קפה או במכונה הדורשת דווקא שימוש וטחינה של פולי קפה. 

אילו סוגי קפה קיימים כיום בשוק, ואיך אדע מה הכי מתאים לי?

קודם כל כדאי לדעת שקיימים היום זנים רבים של קפה אשר מגיעים ממקומות שונים בעולם (ברזיל, אתיופיה, קולומביה ועוד מדינות ומקומות רבים). צמח הקפה בעצמו גדל לכמה מינים שונים, והמוכרים שביניהם – ערביקה, ליבריקה ורובוסטה. לכל זן יש את התכונות הייחודיות שלו:

  • זן הרובוסטה – זן שנחשב חזק ומכיל כמות גדולה יחסית של קפאין. זה זן שיתאים בדרך כלל למי שאוהב את הקפה שלו חזק ועם טעם מודגש יותר. 
  • זן הערביקה – זן שנחשב עדין יותר, עם טעם ניכר של קפה כמובן – אך חזק פחות מהרובוסטה. הסיבה לטעמו העדין יחסית היא העובדה שהוא מכיל פחות קפאין, ולכן יתאים בדרך כלל למי שאוהב משקאות עם טעם של קפה – אך לא חזק ומודגש מדי. 

כאשר מחליטים לקנות מכונת קפה למשרד, יש להתחשב בכל הגורמים הרלוונטיים – תקציב, מספר העובדים, סוגי קפה מועדפים, אילו משקאות רוצים להכין וכמובן – יש לוודא שמדובר במכונה איכותית, עמידה וחזקה. 

תגובות
כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *